آزمون ICDL _ غیر رایگان

آزمون ICDL _ غیر رایگان

آزمون ICDL _ غیر رایگان

شما با شرکت در آزمون ICDL _ غیر رایگان آکادمی آصف ، به درک عمیقی از مفاهیم این مهارت دست می یابید.

آزمون ICDL _ غیر رایگان آکادمی آصف

پس از شرکت در دوره مجازی آموزش ICDL آکادمی آصف ، جهت تسلط بیشتر بر مهارت هفتگانه ICDL ، می توانید. در آزمون ICDL _ غیر رایگان آکادمی آصف شرکت کنید.و سطح خود را در این دوره بین المللی ارتقاء دهید. آزمون ICDL _ غیر رایگان آکادمی آصف ، مشابهت بسیار زیادی به سؤالات فنی حرفه ای دارد.سؤالات آزمون ICDL _ غیر رایگان آکادمی آصف در قبولی شما در آزمون فنی حرفه ای بسیار تأثیرگذار است.

 

دوره مجازی آموزش ICDL آکادمی آصف

ICDL مخفف (International Computer Driving License) گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر است.در واقع شما با شرکت در دوره جامع کار با کامپیوتر آکادمی آصف ، دوره مجازی آموزش ICDL (محتوای آموزشی) طی آموزش کاربردی کامپیوتر، با مبانی کامپیوتر، ویندوز، اینترنت، نرم افزار ورد، نرم افزار اکسل، نرم افزار اکسس، نرم افزار پاورپوینت و دیگر نرم افزار های اداری آشنا خواهید شد.شما می توانید ICDL را هم به صورت حضوری و هم آنلاین(دوره مجازی(محتوای آموشی) کامپیوتر) در کانون مهارت آموزی آصف فرا گیرید.

سؤالات آزمون ICDL _ غیر رایگان آکادمی آصف، بسیار متنوع بوده و منطبق بر معیار های فنی حرفه ای هستند.
در صورت تمایل به حل سؤالات بیشتر ، می توانید بانک سؤالات ۱۵۰۰ تایی آکادمی آصف را خریداری نمایید.
در صورت یادگیری تمامی مهارت های دوره جامع ICDL  در آکادمی آصف ، این امکان را دارید. که در آزمون های فنی حرفه ای با مدرک بین المللی شرکت نمایید.
مدرک فنی و حرفه ای بیانگر مهارت انجام یک شغل یا حرفه بوده است که دارای اعتبار در بیش از ۷۰ کشور را دارا است .

از مهمترین مزایا این مدرک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان جذب سریع تر در شرکت ها و مؤسسات
  • امکان تدریس در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای
  • استفاده ازگواهینامه فنی و حرفه ای به جهت مهاجرت و اعزام نیرو به خارج از کشور

 

قبل از شرکت در آزمون ICDL _ غیر رایگان آکادمی آصف و در حین آموزش و حتی بعد از پایان دوره ها و آزمون ها  میتوانید از مشاوره های تخصصی بهره مند گردید.

کانون مهارت آموزی آصف بسته به هدف و معلومات شما، کوتاه ترین و پربازده ترین روش  را برای رسیدن به مقصودتان به شما را نشان خواهد داد.و در انتخاب بهترین پلتفرم، زبان برنامه نویسی و … در کنار شما خواهد بود.در نتیجه همین حالا در آزمون ICDL _ غیر رایگان آکادمی آصف ثبت نام نمایید.

در جامعه امروز اولین گام برای ورود به بازار کسب و کار حرفه ای ، آموزش مهارت های هفتگانه کامپیوتری می باشد. چرا که امروزه تمام شرکت ها و ادارات با کامپیوتر سروکار داشته و شما در هر سمت شغلی که باشید. به یادگیری این مهارت ها نیاز خواهید داشت.


  مواد امتحانی


ICDL

50 سوال    زمان: 00:50:00

خرید اشتراک 

 برچسب ها:
آزمون‌های زیر را حتماً ببنید