آزمون پاورپوینت _ غیر رایگان

آزمون پاورپوینت _ غیر رایگان

آزمون پاورپوینت _ غیر رایگان

شما با شرکت در آزمون پاورپوینت _ غیر رایگان آکادمی آصف ، به درک عمیقی از مفاهیم این مهارت دست می یابید.

 

آزمون پاورپوینت _ غیر رایگان آکادمی آصف

پس از شرکت در دوره کار با نرم افزار پاورپوینت آکادمی آصف ، جهت درک و یادگیری هرچه بهتر نرم افزار ارائه مطلب پاورپوینت ، می توانید در آزمون پاورپوینت _ غیر رایگان آکادمی آصف شرکت کنید. و سطح خود را در این مهارت ارتقا دهید. آزمون پاورپوینت _ غیر رایگان آکادمی آصف مشابهت بسیار زیادی به سؤالات فنی حرفه ای دارد. و به شما کمک خواهد کرد. که بهترین نتیجه را در آزمون های بین المللی فنی حرفه ای کسب نمایید.

 

دوره کار با نرم افزار پاورپوینت آکادمی آصف

پاورپوینت ، یکی از نرم افزارهای تولید و ارائه محتوای چند رسانه ای است. این نرم افزار نامی آشنا برای ارائه چند رسانه ای در کنفرانس ها و همایش ها است. که با ویژگی های منحصر بفرد خود ۹۵ درصد از سهم نرم افزارهای ارائه را به خود اختصاص داده است.کاربرد اصلی این نرم افزار پرقدرت ، طراحی و ساخت اسلایدهای نمایشی است.دوره کار با نرم افزار پاورپوینت آکادمی آصف، یکی از هفت مهارت دوره جامع ICDL آکادمی آصف است.شما می توانید ICDL را هم به صورت حضوری و هم آنلاین(دوره مجازی(محتوای آموشی) کامپیوتر) در کانون مهارت آموزی آصف فرا گیرید.

در صورت یادگیری تمامی مهارت های دوره جامع ICDL  در آکادمی آصف ، این امکان را دارید که در آزمون های فنی حرفه ای با مدرک بین المللی شرکت نمایید.
شما می توانید ، علاوه بر آزمون پاورپوینت _ غیر رایگان آکادمی آصف ، در دیگر  آزمون های ICDL آکادمی آصف نیز شرکت نمایید. و شانس قبولی خود را در آزمون فنی حرفه ای بالا ببرید.
در صورت تمایل به حل سؤالات متنوع تر و بیشتر می توانید بانک سؤالات ۱۵۰۰ تایی آکادمی آصف را خریداری نمایید.
مدرک فنی و حرفه ای بیانگر مهارت انجام یک شغل یا حرفه بوده است که دارای اعتبار در بیش از ۷۰ کشور را دارا است .

از مهمترین مزایا این مدرک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان جذب سریع تر در شرکت ها و مؤسسات
  • امکان تدریس در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای
  • استفاده ازگواهینامه فنی و حرفه ای به جهت مهاجرت و اعزام نیرو به خارج از کشور

 

قبل از شرکت در آزمون پاورپوینت _ غیر رایگان آکادمی آصف و در حین آموزش و حتی بعد از پایان دوره ها و آزمون ها میتوانید از مشاوره های تخصصی بهره مند گردید.

کانون مهارت آموزی آصف بسته به هدف و معلومات شما، کوتاه ترین و پربازده ترین روش  را برای رسیدن به مقصودتان به شما را نشان خواهد داد.و در انتخاب بهترین پلتفرم، زبان برنامه نویسی و … در کنار شما خواهد بود.

در جامعه امروز اولین گام برای ورود به بازار کسب و کار حرفه ای آموزش مهارت های هفتگانه کامپیوتری می باشد. چرا که امروزه تمام شرکت ها و ادارات با کامپیوتر سروکار داشته و شما در هر سمت شغلی که باشید. به یادگیری این مهارت ها نیاز خواهید داشت.


  مواد امتحانی


 برچسب ها:
آزمون‌های زیر را حتماً ببنید