بلاگ

چطور مدرک بین المللی بگیریم؟

این سوال که چطور مدرک بین المللی بگیریم؟  سوالی است که از ذهن همه مهارت آموزان میگذرد. برای پاسخ به این سوال در این مقاله کامل توضیح خواهیم داد. ابتدا در دوره های کانون مهارت آموزی آصف ثبت نام نمایید. و بعد از آن نوبت به گذراندن دوره های آموزشی مهارتی کاربردی آکادمی آصف می شود. و در نهایت سپری کردن دوره آمادگی جهت آزمون.  انجام صفر تا صد پروسه آموزش تا آزمون توسط کادر اداری آکادمی آصف انجام می گردد.
شما مهارت آموز محترم باید ابتدا در آزمون تئوری فنی و حرفه ای شرکت کنید.که زمان و مکان آن  در کارت ورود به جلسه آزمون که با راهنمایی آکادمی آصف جهت ورود به آزمون دریافت میکنید. مشخص می شود.
حد نصاب آزمون تئوری فنی و حرفه ای نمره ۵۰ از صد می باشد. بعد از قبولی در آزمون تئوری و شرکت در دوره های آمادگی آزمون عملی آکادمی آصف، نوبت به شرکت در آزمون عملی است. تاریخ و زمان دقیق آن توسط آکادمی آصف به شما اعلام می شود. حد نصاب نمره آزمون عملی ۷۰ از ۱۰۰ می باشد.

خواندن ادامه مطلب
چطور به تیم آکادمی آصف بپیوندیم!

بعد از قبولی در دو آزمون تئوری و عملی و حد نصاب نمره ۷۰ طبق فرمول زیر محاسبه می گردد.

(نمره تئوری * بیست و پنج صدم + نمره عملی * هفتاد و پنج صدم ).

در نهایت می توانید مدرک بین المللی خود را از سایت فنی و حرفه ای به صورت آنلاین دریافت نمایید. نکته قابل توجه در گواهینامه های بین المللی فنی و حرفه ای این است که سطح ذکر می شود. چون مدرک مهارتی است. غیر از نمره. همانظور که در دو نمونه ارائه شده مشاهده می نمایید .سطح هم مشخصشده است. برای نمرات نهایی بین ۹۰ تا ۱۰۰ سطح عالی. و نمره نهایی بین ۸۰ تا ۹۰ سطح خیلی خوب. و نمره نهایی بین ۷۰ تا ۸۰ سطح خوب درج می گردد. همانظور که در هر دو مدرک مشاهده می نمایید سطح عالی درج گردیده است.  و در پایین گواهینامه هم نام آکادمی آصف درج شده است.
در صورتیکه گام به گام با کانون مهارت آموزی آصف همراه و همگام باشید ما یه شما قول میدهیم و تضمین می کنیم که مدرک بین المللی خود را با موفقیت دریافت حواهید کرد.

ما در این راه با شما همراه خواهیم بود. همین حالا با ما تماس بگیرید.
و از مزایای شرکت در دوره های کانون مهارت آموزی آصف و مشاوره های تخصصی سرکار خانم فاطمه پورآصف دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار بهرمند شوید.

چطور مدرک بین المللی دریافت کنیم؟